Regulament de concurs

Regulamentul competitiei Timisoara Paramotor Accuracy Landing

Localitatea Sag, 18-19 august 2014

I.      ORGANIZARE

1. ORGANIZATOR

Paramotor Club – C.S. Universitatea Timisoara cu sprijinul Aeroclubului Romaniei.

2. SCOPUL  COMPETITIEI

Desemnarea castigatorilor competitiei Timisoara Paramotor Accuracy Landing.

Afirmarea elementelor de perspectiva.

 3. LOCUL SI DATA

Localitatea Sag, 18 august 2014. Prezentarea va fi pe data de 18 aug. 2014.

4. PARTICIPANTI

Participa piloti, organizatori si specialisti dupa cum urmeaza:

– piloti paramotoristi, ce poseda gradul de pregatire necesar, brevetati pe aeronave ultrausoare motorizate – clasa paramotor.

– specialisti din cadrul cluburilor aeronautice sportive.

5. CONDUCERE, ORGANIZARE SI CONTROL

Conducerea este asigurata de un comitet director format din directorul de concurs si doua ajutoare care vor fi desemnate dintre specialistii din cadrul Aeroclubului Romaniei, C.S. Universitatea Timisoara sau din cadrul cluburilor sportive.

Comisia de arbitri este nominalizata de catre comitetul director.

Conducerea zborului este asigurata de instructorii de zbor prezenti la competitie.

Personalul care asigura conducerea zborului este nominalizat de catre comitetul director.

Nominalizarile mentionate mai sus se fac pe baza de proces verbal semnat de membrii comitetului director si de persoanele nominalizate.

Admiterea la zbor a pilotilor si aeronavelor se face conform cerintelor legale, in baza prezentarii  licentelor pilotilor, certificatelor de aptitudine medicala si a documentelor de navigabilitate ale aeronavelor, toate aflate in termen de valabilitate.

Persoanele participante la competitie semneaza pentru luare la cunostinta asupra prezentului regulament.

Comisia de arbitri impreuna cu directorul de concurs stabilesc probele care urmeaza a fi efectuate in fiecare zi.

6. INSCRIEREA SI ADMITEREA IN CONCURS

Inscrierea in concurs se face nominal, pe baza unei fise de inscriere care este inaintata comitetului director impreuna cu documentele care atesta indeplinirea coditiilor de participare. Documentele respective vor fi inapoiate dupa verificare.

Admiterea in competitie se face cu respectarea urmatoarelor conditii:

  •  pentru aeronave:

– documente de identificare şi de navigabilitate aflate în termen de valabilitate.

  • pentru piloţi:

– licenţă de pilot de aeronave ultrauşoare motorizate din clasa la care concureaza aflată în termen de valabilitate;

– certificat de aptitudine medicală aflat în termen de valabilitate;

7. DESFASURAREA COMPETITIEI

Competiţia se desfasoara in baza prezentului regulament de concurs.

Sportivii participanti la competitie isi vor asuma toate responasbilitatile atat privind siguranta zborurilor efectuate, cat si cele referitoare la respectarea legislatiei si regulamentelor in vigoare.

8. BAZA TEHNICO-MATERIALA

Cheltuielile necesare pentru organizarea si desfasurarea competitiei Timisoara Paramotor Accuracy Landing sunt obtinute cu sprijinul Universitatii de Vest din Timisoara, Aeroclubului Romaniei, si din sponsorizari.

Aparatele de zbor, carburantul si echipamentele necesare sunt asigurate de catre cluburile sportive si/sau de catre pilotii participanti.

Designul diplomelor apartine domnului Florin Dumitru.

Partenetul media al actiunii este revista Pilot Magazin.

II.    PROBA DE CONCURS

Precizia aterizarii

Proba competitionala face parte din Catalogul Probelor Campionatului Mondial de Paramotor.

In functie de conditiile meteo si tehnice, directorul de concurs va stabili la brefing-ul zilei desfasurarea probei.

In cadrul brefing-ului se pot lua decizii in conformitate cu prezentul regulament si al legislatiei in vigoare care sa permita buna desfasurare a competitiei.

III.   CONTESTATII

Contestatiile se formuleaza in scris si sunt inaintate comitetului director dupa afisarea rezultatelor fiecarei manse. Comitetul director va solutiona contestatia in cel mai scurt timp. Taxa pentru depunerea contestatiei este de 50 lei. In cazul in care contestatia se dovedeste intemeiata se returneaza suma respectiva. In caz contrar aceasta suma se foloseste pentru premieri. Se iau în considerare doar contestaţiile care fac referire la propria persoana

IV.   CLASAMENTUL FINAL

Punctajul general se stabileste prin insumarea punctelor primite de fiecare concurent.

In cazul egalitatii punctajului intre sportivi se va merge la o proba de baraj.

Stabilirea pozitiei in clasamentul general se realizeaza in ordinea crescatoare a punctajului general obtinut de fiecare concurent, numarul maxim de puncte conferind locul I.

COMISIA DE ZBOR CU AERONAVE ULTRAUSOARE

 

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: